Wednesday, November 18, 2009

TINGGAL KENANGAN

17hb November 2009

Entah la nape, tetiba pagi ni rasa nak tangkap gambar kenangan umah yang dah nak dijualkan ni.. Umah ni aku sewa with 2 orang kawan lagi. Tetiba je owner kata umah ni dah dijual dan perlu di kosongkan hujung bulan ni. Seingat aku, tak pernah lagi aku bergambar kat umah ni.. So untuk kenang-kenangan, aku pun snap la sekeping dua..



Ruang tamu

Dining


Tempat beradu orang bujang



Air cond yang dah dijual

Balik opis, ari ni aku terus gi betulkan cermin mata. Aku cuba pakai terus. Kelakar lak rasa.. aku jalan macam teragak-agak sebab tak leh nak agak step. Siap nak jatuh lagi turun dari kerb.

Sesampai umah aku terus memasak. Lauk yang simple je. Capai je apa ada kat dalam peti sejuk. Ada tamu datang tetiba, siap cakap nak makan kat umah. I on diet. So, tak de stok raw material sangat. Belasah apa ada je... Akhirnye jadi la 2 jenis lauk ni... Ayam goreng & sup sayur campur... As per requested by the tamu... Hehehe...

Ayam Goreng & Sup Sayur Campur

No comments:

Post a Comment