Thursday, November 5, 2009

DAPAT OLE-OLE...

4HB November 2009


Sibuk la sekarang... tak de masa langsung nak up date blog yang dah "berdebu" penuh ni... Ada keje urgent sesangat now.. Banyak lak tu.. Semua due 16hb November 2009..

Malam tadi kuar makan with my freind yang lebih dikenali sebagai Han2 @ HAN TWO. Dia baru balik makan angin di Medan, Indonesia. Ada la ole-ole dari sana buat aku.. Kain batik pekalongan (cantik kain ni), kek lapis lengit (memang dah lama giler mengidam nak makan kek ni... sedap lak tu), 3 biji buah pisang kaki (my sis selalu beli buah ni tapi aku tak pernah rasa nak makan, tapi kali ni aku akan try rasa gak macam mana pun), emmm... last sekali pensil hotel (sememangnye koleksi aku).. My freind ni memang tiap kali gi mana-mana hotel dia tak pernah terlupa untuk ambil pensil untuk aku... Pada my freind tu... Tq tq tq tq..... Daun keladi eeh...

Kain batik Pekalongan



Buah Pisang kaki, Kek Lapis Lengit & Pensil

No comments:

Post a Comment