Wednesday, November 25, 2009

assam pedas

24hb November 2009


Hari ni rasa letih sesangat sampai tak tau nak cakap macam mana. Kerja punya la banyak and terkejar-kejar rasanya. Sekali pikir nak je ambik cuti tapi memang dah kena sound no cuti -cuti until closed account.
To night my turn untuk tentukan tempat nak makan-makan. Memandangkan memang lapau sesangat, kata putus untuk makan yang heavy di ambil. Menu Nasi and Assam Pedas Melaka. Aku biasa gi sini ngan adik bongsu aku dulu sekali. Dia la yang bawa. So, call Akmar nak tanya jalan sebab umah dia dekat sesangat dengan tempat ni.
Sampai je kat kawasan tu seperti yang Akmar maklumkan, tak jumpa jalan la pulak ke kedai tu.. May be aku cakap tu umum sangat org tak leh agak. Aku call Aus (adik aku) untuk tanya in detail. Atas bantuan "landmark" Aus tu, maka sampai la kami ke destinasi yang dituju..
Order assam pedas, udang goreng, telur dadar bersama set nasi. Makan.. makan.. makan... maka kenyang sesangat la pulak. Alhamdullillah rezeki dari Allah...

No comments:

Post a Comment