Tuesday, November 3, 2009

JAP JE DAH 2 TAHUN

2hb November 2009





Ari ni genap la usia si merah tu 2 tahun.. Happy birthday Humairah Darwishah. Pandai mak and bapak dia bela. Besau dah pun... Hehehehe.. Merah nak hadiah apa? Nak adik eeh.. Tu abah and mama la yang kasi ok....

Niat ati aku nak bawak la minah kecik ni jalan-jalan. Mama & abah dia dah kata kang aku tak terkawal lak sebab nak gi Jaya Jasco. Apa pun tak leh beli sebab dia kuat berlari..


Aku dengan penuh keyakinan kata no hal. Aku confident je leh handle.. Emm.. sampai Jasco, 5 min pertama ok, 5 min ke dua dah start engin, masuk 30 min, apa lagi acara main "cuk cak" and kejar mengejar bermula. Berpoloh makcik jadinye.. Kak long aku pun naik letih dok kepung dia.. Bukan tu je.. ngan budak-budak keje jasco tu pun dok ktolong kepung dia. Lagi kita kejar, lagi laju dia lari. Last-last sekali aku angkat bendera putih, ajak balik sebab tak leh tengok apa pun. Orang ramai. Minah ni kecik, masuk celah kain-kain pun tak perasaan. Sebelum jadi apa-apa baik balik. Kang demam nak jawap kat mama & abah dia.

Ni gambau2 di ketika merah berusia 1tahun 364 hari.... Di Jaya Jasco... Heheheh...

To abah dia - Boy, walaupun gembira dalam duka, yakin pasti ada hikmah disebaliknye...

No comments:

Post a Comment