Monday, November 16, 2009

MATA BARU

16hb November 2009

Hari ni aku gi keje pakai contact lense. Cam tak selesa je. Mungkin power kuat kot. Cermin mata siap petang karang. Lagi pun mata akan rasa letih bila pakai lense ni.

Balik keje terus gi ambik cermin mata. Masa tu aku pakai lense so tak leh le nak cuba betul-betul spek tu. Double power if aku bukak mata. Langsung tak nampak apa. Harapkan cina kedai tu je yang tengok and betulkan.

Malam tu kat umah bila aku nak pakai, alamak...!!!!! tinggi giler cina ni adjust. Tak selesa langsung. Memang tak leh nak pakai langsung. Emm.. tensionnye esok nak kena gi balik kedai tu adjust. Dah la payah parking situ... Geram betul... Tapi nak buat cam na kan.. salah aku gak... Tak bukak je contact lense masa kat kedai tu.. Gara-gara malas punya pasal, dah jadi dua kali keje...

No comments:

Post a Comment