Friday, November 20, 2009

CUTI TAK LEPAS

20HB NOVEMBER 2009

Semalam petang baru tau (secara kebetulan lak tu) yang sesapa nak apply cuti for next week, last date hantar pemohonan adalah today. Bukan apa bos nak pantau sapa cuti sebab 1hb Disember 2009, ada tender nak tutup. Pas tu raya haji lak tu. Ramai yang nak cuti so takut tak terisi lak dokumen tender tu.. Tak cukup kaki tangan..
Aku ngan hati berdebar-debar hantar la form tu kat my dear bos TBA.. Emm... member terkejut giler tengok date-date aku apply tu.. Tapi my dear bos ni memang baik tau... Dia bagi option la... aku kena isi 2 buku, pas tu leh balik & dia janji akan bagi paling awal kat aku dulu. Aku kan tak leh sikit orang buat muka sedih ni, dengan berat ati aku setuju je option dia tu... hehehehe...

Aku ni banyak betul wish birthday kat orangkan.. Hampir tiap ari. Cam ni la adik beradik ramai.. Ari ni, to my dear sis Habibah Abdul Jabbar @ Kak Chik, wish u Happy Birthday... Happy Ever after & moga sihat2 selalu.. Best my sis ni, semalam beday hubby dia, today dia lak.. Senang nak tukau2 hadiah kan..

No comments:

Post a Comment