Friday, November 13, 2009

SEGENAP SEBULAN LAGI

12hb November 2009

Ari ni genap sebulan sebelum aku akan melangkah ke usia yang lebih tua dan hari ni jugak aku bernekad untuk memulakan diet ku selama sebulan dengan target 54kg pada tarikh sebulan dari sekarang. Hope tercapai lah apa yang dicita-citakan. Apa yang penting aku kena kuatkan semangat dalam menghadapi godaan-godaan sekeliling... hehehehe..

Dah bangun pagi sangat hari ni, aku pun ajak la si Cik Lijah ni gi breakfast kat port biasa depan Pak Aji. Teringin nak makan ubi rebus. Cam tak puas makan je Sabtu lepas.

Macam biasa bila gi sana, mata pun menjadi rambang semacam je. Nampak semua nak makan. Cik Lijah dah ambik bihun sup.. Aku mula "goyang" sikit dah.. Nasib kuat.. Lastly ambik roti jala with kuah durian & ubi rebus. Cik Lijah tapau pulut untuk makcik kat opis dia.
Syok gak if selalu cam ni, gi breakfast sama-sama & pas tu gi keje. Ada kawan teman makan. Tak le cam selalu... makan sorang-sorang.. Boring je...

2 comments:

  1. aku akan pastikan diet tu tak menjadi..hihihi....

    ReplyDelete
  2. Hello, makcik.. tak baik tau geng ngan yang ada "tanduk" tu... Kan ku pastikan.. "pendindingku" sekukuhnye... hehehe..

    ReplyDelete