Friday, November 13, 2009

BIG APPLE

13hb November 2009


En Aziz bagi tau ada umah sewa kat Cengal Kondo RM 850 cam tu je with 2 parking. Semalam dia call aku tak angkat. Tak perasaan yang betul nye. Ku inform housemateku. Totally rejected sebab dia nak dok umah sebelah gak. Emm.. aku cuma pikir pada bayau parking mahal , baik bayau umah mahal. Selesa gitu. Lagi pun tambah tak sampai Rm17 sorang dari umah sekarang.. Niat kita baik tapi sms yang diterima .......... Sedih gitu..
So, tak pe lah.. buat lah apa yang disukai. Janji bahagia. Malas dah nak layan. Susah gak if dah kata putih tak leh nak tukar color lain dah.. Bayau nye sesama. Tu mau ingat eeh. Ni kira luka lama berdarah kembali. Same thing happen hampir setahun yang lalu...

Malam gi Jusco Wangsa Maju with my freind sebab dah lama giler terasa teringin sesangat nak makan donut "Big Apple". Si Roy la yang mulakannye. Aku ni tak leh sikit, mula dok teringat nak makan je.. Nak try test.. Almaklumlah tak pernah rasa.. Dalam ati kata "emm.. finally aku dapat gak makan donut Big Apple ari ni.." Beli 6 ketul pelbagai rasa (2 aku & 4 my freindnye). Tapi silapnye tak beli separate kotak. Cam na nak ambik 2 ketul tu, lastly bagi je semua kat my freind tu..Habis citer..

Emm.. "Roy tak rasa lagi la big apple, tak jadi la nak eksen kat ngko Roy... Nanti kita gi eeh..." . Tu la yang dikatakan tak de rezeki namanye. If Allah kata tu bukan rezeki kita, walaupun dah ada ditangan tapi tak gak dapat..

Balik Jusco, gi minum with my spy & Han2 kat Pelita Nasikandar Restoran di Ampang Point. Aku minum air je. Jumpa Zam kawan adik aku, Boy masa kat Uitm dulu.. "Kembang" giler si Zam ni sekarang.. Sama kembang ngan bisness nye.. Dia buat bisness tangkap gambaau untuk semua majlis - kawin ke, koperat ke, saja-saja ke dan lain-lain lagi la yang berkait ngan gambau.. Diam-diam dah ada 2 cawangan.. To Zam moga suksess k... kak Ayang kawin nanti jangan lupa sponsor tangkap gambau eeh...

No comments:

Post a Comment