Saturday, November 7, 2009

BETUL KE EEK..?

6HB November 2009

Aku pun tak tau nape aku asyik teringat kat kawan aku sorang ni je.. Asyik ingat dia je.. Nape eekk..

Buat keje till kul 8.30pm. Balik terus gi makan. Emm... teringin la nak makan sotong kangkung. Cuba la makan kat kedai baru di Selayang (tak pernah pi sebelum ni).. Mahal giler sotong kangkung dia. RM 8.00 sepinggan. Sotong & kangkung je.. Bukan banyak pun, sikit je. Tak puas hati betul aku..

Malam, kawan aku yang aku dok ingat seharian tu call.. Dia pun teringat kat aku rupanye. Chat punya chat.. Dia kata, aku ni banyak gak mewarisi perangai my mom.. penyayang (melalui cara aku layan bebudak & anak2 buah aku), manja, caring dan lain-lain lah.. Emm.. sampai tetiba terputus la line. Telefon tu pun terkejut & tak tahan kot nak dengau.. hahaha... Aku lagi la.. terkedu jap.. Aku yang brutal ni leh dinilai cam tu lak.. Nak tergelak pun ada.. Entah lah..

Emm... Betul ke eek????? Hanya orang yang boleh menilai kita kan...kan..kan...

No comments:

Post a Comment