Sunday, January 10, 2010

REKOD BARU LAGI...

11HB JANUARI 2010


Today pun aku happy sesangat. Mana taknya.. Rekod baru famili aku tercipta lagi. Anak buah aku - Muhammad Wa'ie Hakim Bin Ishak telah berjaya dilantik menjadi Ketua Pengawas Sekolah Kebangsaan Seberang Jaya, Persiaran Siakap, Seberang Jaya, Pulau Pinang (siap alamat penuh tu kim, mak yang boh..). Hari ni diumumkan secara rasmi di sekolah dia.


Muhammad Wa'ie Hakim Bin Ishak

Aku tumpang happy sebab tu la cita-cita dia. Tiap kali jumpa, tu la yang diceritakan kat aku. Akhirnya berjaya juga. Tahniah tahniah tahniah...


1st Time Mak Yang Tengok Kim Pakai Baju Sekolah


Tapi yang tak boleh tahan tu, dia dapat jawatan, aku lak yang kena belanja dia. Bijak...bijak... Patutnya, dia la belanja aku. Emm.. tak pa tak pa.. mak ayang tak kisah.. Atas rasa bangga and terharu aku pun setuju je... small matter dan aku pun offer aiskrim Baskin Robbin 3 scope kat dia.. Member terus setuju sebab memang aku tau dia suka la sesangat aiskrim ni...


Apa-apa pun ada la syarat tambahan... kena turun 5kg hujung tahun ni & dia leh tambah lak "ok no problem... 5kg & 5A hujung tahun ni..."


Buat Akim, mak ayang pegang kata-kata Kim tu. Especially tang 5A tu.. Malu ooooooooo kalau ketua pengawas tak dapat 5A...

Buat abangnya yang sulung Muhammad Afiq,

"Selamat menyambut ulang tahun kelahiran yang ke 15. Dah besau panjang. Moga menjadi anak yang soleh, menghormati kedua ibubapa dan seluruh keluarga & berjaya dalam hidup dunia & akhirat... Amin..."

2 comments:

  1. TAHNIAH HAKIM :) Ayang, ni anak sedara kau yang cute dalam gambar yang akak suka tengok masa dia baby tu kan, dah hensem

    To Afiq - Selamat Ulang Tahun, semoga sentiasa didalam Rahmat dan Kasih Sayang NYA. Amin

    ReplyDelete
  2. Tima kasih on behalf. Ya betul, ni la budaknya. Tak le se "cute" masa baby dulu. Emm kuat makan sgt, dah bulat. Tu yg suruh diet tu...

    ReplyDelete