Monday, January 25, 2010

BLOG DAH "SIHAT"

26HB JANUARI 2010



Dah hampir seminggu gak aku ni rasa tak le berapa nak happy sangat. Bukan apa.. ati ni asyik dok pikir kan blog aku yang tak berapa nak "sihat" ni. Citer dia gini...



Semuanya angkara aku sendiri. Nak sangat edit bagi cantik ( cantik cara aku la..), tekan punya tekan.. tetiba format dia lari. Buat macam-macam nak back to normal. Tapi dia dok lari situ gak la.. Letih dah kejau. Dah la aku ni buta I.T sikit (bukan sikit rasanya.. macam buta banyak je.) maka last sekali aku angkat bendera putih la..



Ati ni rasa sedih sangat. Tengah bersemangat nak up date tu.. Tetiba bermasalah lak. Aku pun cari la "doktor peribadi" blog ni. Nama dia kak long (anak si kak Bam tu). Buat la appointment ngan doktor tu ari Sabtu lepas (melalui personal nurse dia si Kak Bam bonda dia tu). Tapi doktor ada tuisyen lak ari sabtu tu. Tak masuk klinik.

Ni le "doktora" ku yang comel gitu
(soli cilok gambau tanpa permission)


Tup..Tup.. Tup petang ni tetiba nurse intercome, suruh aku call la doktor tu sendiri untuk mengubati penyakit blog aku tu melalui phone je.. Emm... tetiba rasa happy semacam lak aku ni.. Malu gak nak call. Tebal je rasa muka ni tapi aku call la akhirnya. Doktor baru balik sekolah masa tu..



Nak tau apa jadi.. Ngan menekan satu icon je, semua back to normal.. aku tekan gak sebelum ni tapi tak jadi apa pun.. Malu sangat yang betulnye masa tu. Tapi biasa la kan, dah jadi lumrah.. jumpa je doktor, dan dan tu la penyakit baik..



Di kesempatan tu.. aku suruh la gak doktor tambah itu ini dalam blog aku.. Berubat melalui telefon je. Bayaran tak dikenakan. Bak kata nurse tu "tak yah bayor sebab still dalam defect liability period lagi..."



Tapi aku pasti menunaikan janji ku pada doktor tu... Big Apple 2 biji.. hahaha... Pengeras kena bayar baru "putus ubat" orang kata... hehehehe...



End of the story aku happy sangat blog ku dah "sihat" seperti sedia kala... Cuma time lak tak de nak up date...



p/s - To my dear doctor kak long... Tungggggggggggggggggguuuuuuuuuuuuuuuuuuu


No comments:

Post a Comment