Thursday, January 14, 2010

AKHIRNYA MERAH KALAH

14HB JANUARI 2010


Aku tak puas hati betul ngan budak sorang ni. Dia leh "ter" semacam lak dua tiga hari lepas. Geram betul. Macam nak picit-picit je dia masa tu. ada ke patut dia leh buat tak mau lak kat aku. Ajak naik kete tak nak, bagi sweet pun, abah dia yang kena ambik. Macam takut sangat ngan kita. Selalunya ok je. Pantang nampak orang siap, dia la yang pertama ambik kasut. Nak ngekor je.

Emm.. Budak yang aku maksudkan tu.. Tak lain tak bukan si Humairah Darwisyah @ Merah anak buah aku tu.



Aku ni memang tak puas hati selagi tak berjaya bawak minah ni kuar. Dengan semangatnya hari ni aku terus balik ke Cheras semata-mata untuk menjayakan "mission" aku. Puas la gak buat macam-macam. Dia leh buat dekkkkkkkkkkk je.. Angin gak. Tapi aku tau, aku sedang di uji.. Hehehe..



Finally, jam 8.15pm aku berjaya. Setelah berusaha dari kul 6pm tadi.. Yahoooooooooo....Merah... kalah gak akhirnye kan... Mak ayang tau, Merah sure kalahnye... Nak tau umpannye apa... Jeng.. jeng... jeng... Ainani & McDonald.... Kuang kuang kuang...



Sedap eeh.. Ais krim...


Aku ajak Ainani gi McD kat Cheras Perdana. Saja nak bawak minah ni main kat play land kat situ. Aku beli fries, sundae connetto & sundae cone. Bestnye bawak minah senang nak handle. Tapi jangan kat shopping complex dah. Puas la nak mengejau.



Gambar yang Paling Aku Suka



Pas habis makan semua ais krim and fries, baru la dia and Ainani gi main kat play land tu. Emm.. ada la anak cina (baju merah seluar biru dalam gambar kat bawah) sorang tu bukan main sayang lagi kat minah kecik ni. Siap tahan tangan lagi takut kepala si merah tu terhantuk kat "arch" nak turun ke gelongsor tu. Dia jaga macam si Merah tu adik dia lak gayanye.





Conclusion nye... aku happy sebab mission suksess... THE END

No comments:

Post a Comment