Tuesday, January 5, 2010

BALIK KAMPUNG

25HB DISEMBER 2009



Aku sakit kepala sesangat hari ni. Dah 2 hari tak hilang-hilang. Ikut ati pepagi ni aku dah nak bertolak ke kampung ku. Tapi memandangkan kepala masih tak ok, maka ditangguhkan. Tapi biasa la kan... aku ni if dalam otak dah set nak balik today, maka tak senang dok dah jadi nya.


Kul 4.45pm aku ke Cheras, untuk ambik anak buah aku si Anis & Talqif bawa balik Taiping. Kul 5.30 cam tu bertolak. Sempat singgah beli selipar "crocs" jap. Bukan apa berkenan lak tengok selipar si Anis ni. Harga dia rahsia... Hehehehe...







Ni yang aku punya. Pakai dok umah je.



Pas tu singgah Tesco kat Cheras tu. Gi beli Big Apple bekal bebudak ni makan dalam kete. Perjalanan lancar. Kete banyak tapi tak la jam sangat. Stop kat Simpang Pulai beli jambu (buah kegemaran my mom) & singgah sembahyang. Sampai Taiping dalam kul 9pm.



Tiap kali balik kampung, tempat yang paling nak dituju... jeng..jeng..jeng... mana lagi kalau tak dapur. hehehe.. Pusat makanan.. Kali ni dah la nasi lauk sedap-sedap. Siap ada pizza large 8 kotak.My sis belanja sempena anak dia si Nurin tu dapat 8A.



Maka, aktiviti mengulang ke dapur diteruskan sehingga la time dah nak tido. keje aku asyik makan je. Memang aku dah pasang niat masa nak balik tadi lagi. Aku tak nak control makan sepanjang percutian ku ni. Akan ku makan segala yang terhidang.. Bukan senang oooo... nak dapat makan masakan mak... hehehehe...




To my brother Abang Jak ...



"Happy birthday to you.. Happy birthday to you... Happy birthday to youuuuuuuuuuu.... Moga tahun ni memberi sinar buat mu.. Sihat Sejahtera... dan bahagia dunia dan akhirat..... Amin.... " I love u sooooooooooooooo mucccccccccccccccchhhhhh......!!!!!



No comments:

Post a Comment