Sunday, February 21, 2010

FIRST TIME G GYM

20HB FEBRUARI 2010 - SABTU

Setelah sekian lama aku dok terpikir dan asyik dok tengok orang ke gym, akhirnya hari ni aku melangkah masuk sebagai salah sorang ahli di situ. Aku dah pun mendaftar sebagai ahli Celebrity Fitness di Subang Parade.

Teruja, jakun, takut dan segala macam perasaan ada pada aku hari ni. Dalam dok menjelajah dan mencuba segala maknikam equipment yang ada pun, aku masih dok terpikir-pikir adakah tindakan aku ni betul. Bukan apa faktor masa dan kewangan yang paling berat difikirkan.

Ramai kekawan, kakak, adik, abang yang memberi sokongan dan tak kurang gak la yang memberi komen yang kurang memberangsangkan. Tu yang ati asyik dok bergolak tu.. jap ok, jap tidak tu.

Setelah aku melalui 3 jam di gym ni, 1 jam bersama coach yang mengajau cara mengunakan peralatan, 1 jam senaman sendiri dan 1 jam lagi rehatkan badan dalam stim room and sauna and siap2 untuk pulang... baru sedar bertapa lemahnya aku ni. Baru lari sikit dan pancit.

Kan ku kuatkan semangat untuk terus ke gym demi meningkatkan stamina, mengeluarkan peluh, mengempiskan perut, menjalani kehidupan yang sihat serta cergas dan macam-macam lagi la..

Moga rakan seperjuanganku - Makcik Limah, dapat memberi sokongan padu berserta semangat kepada aku untuk melangkah ke gym setiap waktu yang terluang... Aku pun sebaliknya...

Maka dengan ini bermula lah pembayaran bulanan yang agak men"demam"kan aku selama setahun ni..... Wuahhhhh... !!!!!!!

No comments:

Post a Comment