Monday, February 1, 2010

BASKIN ROBBINS - LANGSAI HUTANG

31HB JANUARI 2010 - AHAD


Kul 3.30pm, bertolak ke Penang dari Taiping with mak and adik Aus. Saja gi nak melawat anak buah aku kat MRSM Kepala Batas, nak jumpa anak buah aku yang akan daftar masuk sekolah menengah sains Kepala Batas. Sekali gus dapat la tengok sekolah dia orang. Tak pernah tengok lagi.


Apa-apa pun yang paling penting aku ke sana... nak menglangsaikan hutang Baskin Robbins kat mamat sorang ni (perjanjian termeterai sebaik sahaja dia secara rasmi dilantik menjadi ketua pengawas sekolah...)



Memandangkan aku dah terlewat sampai and duit pun dah dimasukkan dalam akaun my sis, aku suruh la my sis bawak dia gi beli dulu.. So tersenyum riang lah mamat ni. Dapat sebekas besau...






Maka tak de dah la panggilan dok tanya "bila mak yang nak belanja Baskin Robbin ni...". Aman dunia... Hahahaha....


Pada Hakim...


" Hutang Mak Yang telah
Mak Yang tunaikan... Now, Mak Yang tunggu nak tuntut hutang Hakim pada Mak Yang lak le... 5A & 5kg... Kita tunggu dan lihat... Hahaha..."

No comments:

Post a Comment