Wednesday, July 7, 2010

HAN2 @ HanTWO BIRTHDAY

4HB JULAI 2010 - AHAD

Amerika sambut ulang tahun kemerdekaan ari ni. Tiap tahun, datangnya tarikh ni akan menghappykan gak kawan aku yang sorang ni. Mesti tertunggu-tunggu tarikh ni datangkan (agak aku je). Cam semua orang.. mesti suka le kan .. birthday kita. Tapi umur akan bertambah tiap kali datangnya tarikh ni kan kan kan.. Bertambah/tua di sini but makin berkurang/muda ke sana.. hehehehe..

Kawan aku ni lebih dikenali sebagai HAN2 @ HanTWO @ HanToo, so ni le the onle & only HanToo yang sambut birthday kot.. Hehehe.. Jangan marah..

To Han2 :

"Happy birthday. Dah tua dah tu. 39 tahun dah. Moga bahagian, menjadi seorang yang beriman dan menemui permata bukan kaca... Bahagia dunia akhirat. Last sekali bila nak belanjo makan.. Kuang Kuang Kuang.."

Note : HAN2 @ HANtwo @ HanToo tu diberi atau dimaklumkan sendiri oleh tuan punya badan pada aku. Bukan aku saja-saja nak boh.. Harap maklum..

No comments:

Post a Comment