Wednesday, July 7, 2010

COOKIES ABC

2HB JULAI 2010 - SABTU


Nak gi Shah Alam.. nak discuss pasal umah Taiping with Kak Chik. Emm.. Manja 3 orang kat sana dah tunggu aku tak sabar-sabar. Aku akan membuat sesuatu yang akan menghappykan dia orang lagi... kasi teruja lebih cikit.. Jeng jeng jeng.. hasilnya ni le dia... COOKIES ABC..



Aku siap telefon dia orang lagi tanya, huruf yang paling diminati dalam keseluruhan huruf ABC tu.. Masing-masing ngan terujanya memaklumkna huruf masing-masing dan tertanya-tanya.. pesal aku tetiba tanya solan-solan gitu...



Sesampai je kat sana, aku pun bagi le sorang satu, ikut huruf mula nama dia orang. Bukan main happy lagi 3 manja ku ni. Aku pun explain makna huruf-huruf tersebut & dia orang lagi best, siap suruh aku buat nama penuh lagi.. hehehhee..

M = Muhammad (Aiman)

M = Muhammad (Ammar)

H = Habibah

W = Widad

S = Safiah
"
Nanti Mak Ayang buat eeh.. Ni baru testing je.., Takut tak sedap. Nak rasa Mak Ayang puasa. Nanti eehh.. Tunggggggggggggguuu...."

Aku memang suka sangat buat sesuatu yang boleh menarik perhatian anak-anak buah aku ni. Just saja-saja nak bagi dia orang rasa happy je. Seronok tengok dia orang bila excited dengan sesuatu bende yang kita bagi. Suruh makan pun tak nak sebab terlalu sayang.. Habis cam na tu..

Aku suruh dia orang test yang huruf "S" sebab yang tu aku punya. Sedap rupanya cookies ni. Boleh le beroperasi lagi nanti... hehehehe.. Aku dapat idea setelah berjalan-jalan di sebuah shopping complex terkenal kat KL ni.

No comments:

Post a Comment