Wednesday, March 3, 2010

PONING-PONING....

2HB MAC 2010 - SELASA


Ini kali pertama aku dealing dengan mamat sorang (PSP) (nama dia biar lah aku je yang tahu). Dia minta aku tolong dia dalam mengira quantity bahan yang perlu di order untuk projek dia tu.

Yang aku paling tak boleh tahan, aku ni hanya buat summary je. Calculation semua dari dia. Banyak la dia punya sogeh kata aku buat mistake itu ini. Sedangkan semua dari dia.

Jap tukar ni, Jap tukar tu.. Jap kata ini, jap kata itu.. Tension betul. Paling aku tak suka, bila mistake sendiri tapi nak salahkan orang. Bila dia tanya pada bebudak yang biasa dealing ngan dia, dia orang kata memang cam tu la dia.. Semua orang buat tak betul. Tapi last last ngaku gak salah sendiri. Aku gak yang banyak jumpa mistake yang dia buat.

Payah eek keje ngan orang cam ni. Cam tak de pendirian. Last-last guna gak format dan cara aku. Walaupun aku tak berkenan bab suka nak kata orang salah tu, bab lain banyak baiknya mamat ni. Leh melawak, akan jawap bila kita tanya dan macam-macam lagi la. Sesungguhnya dia baik orangnya..

Semua orang ada pro & kontra dia. Mungkin aku tak biasa kena cam tu sebelum ni, jadi aku rasa agak janggal sikit. So far orang yang aku dealing semua very profesional (bos-bos atas aku la)dalam membuat keputusan.

No comments:

Post a Comment