Thursday, March 4, 2010

TAK KU SANGKA

5HB MAC 2010 - JUMAAT


Sambil makan, tetiba rasa nak buka blog aku pulak. Tengok ada new comment untuk N3 "PUTU MAYAM TERMAHAL".. Bila di baca je terkejut badak aku. Tak tau macam mana nak express perasaan masa tu.

Happy, terharu, terkejut dan macam-macam ada la. Tak tersangka yang Mrs Taz @ Kak Zia baca blog aku yang tah apa-apa ni. Aku pengikut setia blog dia. Cuma aku ni tak pandai sangat bab-bab IT ni. So setakat baca je la sebelum ni. Baru semalam aku berani nak masuk sebagai follower Kak Zia (baru belajau register yang betulnya.. hehehehe..) and baru berani-beranikan diri komen kat N3 dia.

Actually aku tak pernah jumpa atau kenal pun Kak Zia ni. Tapi perasaan ni macam dah kenal sesangat lak. Almaklumlah sifu aku, Kak Fairos ni kawan baik kak Zia. So banyak la story tentang Kak Zia yang aku dengar dari Kak Fairos. Aku mengenali blog Kak Zia pun melalui Kak Fairos. Bermula dari itu la aku start follow blog Kak Zia til now.

Banyak yang aku belajar dan kenali dalam blog Kak Zia ni. Aku akan terus membaca.. sebabnya, tu je cara aku update diri ni tenteng perkembangan semasa yang mungkin and tak terpikir pun yang aku akan melaluinya.. So, tumpang baca and tumpang gumbira on behalf pun ok la kan... hehehehe..

Dengan membaca blog Kak Zia, maka timbul la minat untuk mempunyai blog sendiri dan atas bantuan my sifu tu, maka terciptalah blog ku ini. Naik ketagih gak menulis blog ni tapi cuma masa je yang membataskan aku untuk sentiasa mengupdatekan blog ku ni...

To Kak Zia :

"Thank you so muccccccccccccchhhhhhhh... I luv u... Hehehehehe...
"


To Kak Fairos :

"Thank you so much kenalkan Ayang ngan Kak Zia di alam maya ni... I luv u.. Muaah..Muaah...!!"


Masalah paling besau sekarang, Ayang dah kena kenan Kak Zia and Kak Fairos.. Cikit-cikit angkat gambau.. cikit-cikit angkat gambau... Masalah... Masalah....

2 comments:

  1. alamak , akak pun terharu and happy jugak ada N3 special psl akak kat sini .. uhuuu ... terasa special sungguh arini hehehe .. thanks a lot ayang! =)

    ReplyDelete
  2. Ni je cara nak ingat kan memori indah ayang ni. Laju je type semlm.. hehehehe

    ReplyDelete