Friday, October 29, 2010

NAK MASUK KE HOTEL NI...

1HB NOVEMBER 2010 - ISNIN



"Tak teringin ke nak masuk sini.... Best oooo...bilik hotel aku kat Ampang.."


Satu MMS yang aku terima di awal pagi (pada 30/10/2010) dari seorang kawan (Cik ABC - nama sebenar tak le dibenarkan dicacatkan di sini) yang dah ku anggap macam my sis.. Bila jalan sekali pun ada yang menyangkakan kami adik beradik...

Tak pe lah.. bior le sebest mana pun "hotel" tu dan walaupun dibayar 100% untuk mengginap di sana, aku seboleh-bolehnya tak naakkkkkkkkkkkkkkkk...... Tak nak check in di sini atau mana-mana "hotel" yang sewaktu dengannya....





Actually, sedih sangat Sabtu lepas sebab aku tau Cik ABC akan diwardedkan di Ampang Putri hari tu. Tapi aku lak tak leh nak gi melawat dia. Aku dah balik ke kampung malam sebelumnya atas urusan keluarga.

So, ari ni aku pun balik sharp-sharp le demi untuk melawat Cik ABC ni. Dia bukannya nak bagi aku gi jengok dia pon. Siap cakap dia bukannya pesakit yang terlantar, yang perlu aku gi tengok. Dia sihat walafait. Tapi aku peduli apa, aku nak gak gi. Hahahaha...


Cik ABC ni dok kat Premier room. Dengar nama pun tau dah cam na rupa bilik dia. Aku lak naik takut nak masuk. Almaklumlah jakun cikit aku ni.. hehehehe...




Sedih la bila melawat orang sakit ni. Walaupun secara luarannya Cik ABC ni tak de le nampak sakit apa-apa pun, tapi bila dah warded menandakan ada le yang tak berapa nak ok tu. Jadi ati ku mayak le susah..Keep berdoa semoga my dear sis ni tak de apa-apa. Tak suka le nak tengok kekawan dalam keadaan gini.

Sekali pikir cam main pas-pas batten lak yek.. Elok makcik Sal kawan aku check out dari spital Putrajaya, Cik ABC lak check in kat Ampang Putri...

Ritu aku tangkap gambar Makcik Sal kena "gigit dek hantu", kali ni Cik ABC lak. Aku rasa nurse ni tak pandai cari urat kot. Kesian kat dia. Dah bertanda sakan... Tak pe lah, tahan le sikit, janji dapat semboh sepenuhnya..





Bayar mahalkan, makanan & way dia present pun best gak. Rasa tu tak tau le camna. Bagi aku sesedap mana pun, ia tetap tak menyelerakan. Dalam kepala aku dah set, hospital hospital hospital....

Yang kelakarnya, aku gi melawat Cik ABC, dia lak ya ya je nak idang air la, bagi aku makanan la, siap bekalkan buah-buahan punya la banyak. Naik conpius lak.. aku ni melawat orang sakit ke, aku yang sakit... or aku kat mana ni.... hahahaha... Buah kiwi yang aku bawak pun, dia tak nak. Puas le aku nak menghabiskan kiwi-kiwi yang banyak ni.. Stok kat umah pun dok banyak lagi..




To : Cik ABC

"Semoga cepat sembuh, mudah-mudahan tak de apa-apa, jangan pikir hal-hal keje, gunakan masa ni sepenuhnya untuk berehat, sunyi le sesangat bila u not around dan sesungguhnya PC ku amat-amat merindui mu... hahahaha..."




No comments:

Post a Comment