Tuesday, October 12, 2010

BILA BUDAK "KONBEN" MASUK PRINCE COURT....

10HB OKTOBER 2010 - AHAD


101010... Cantik.. Memang cantik tarikh ni.. Semua orang nak kawin la, tunang la, itu la ni la di tarikh ni. Ya lah... bukan senang nak dapat kan no secantik ni kan.

Bagi aku and the geng... Geng "Konben" tetap mengingati tarikh ini. Pada hari ini lah geng kami buat pertama kalinya melangkah masuk ke Princess Court Hospital dan sekali gus mengegarkan level 6 bilik 6D spital ni... Jangan tak caya...


Kita orang ni gi melawat si Ula bersalin. 9thn tu tunggu minah ni pregnant. Tup tup bersalin lak kat Princess Court. Apa lagi, double teruja le. 1st sebab nak tengok baby si Ula ni & 2nd hehehe... teruja nak masuk spital mahal.. Jakun le sikit jadinya... Muahahahaha....

Punya le excited kita orang ni, sampai naik gamat spital tu dek suara kita orang je. Mak mertua si Ula ni pun angkat bendera putih.. Kuar bilik tak tahan (rasa aku le... hahahaha).. Sori eek makcik.. Terover excited gitu..



Si Ilhan Mansis, opppsss silap le pulak. Tu nama pemain bola Turkey. Si Ilhan Mirza yang betulnya. Aku rasa baby comel ni pun pening jap masa tu. Dunia dia aman damai 2 hari lepas, tetiba je jadi huru hara. Punya le bising. 10 orang cakap serentak. Tak tau sapa yang dengar sapa yang cakap. Teruk betul kawan mak dia ni.. Mesti dalam ati dia kata " Ulu mana le mama aku ni jumpa makcik-makcik over nak mampus ni. Over sungguh.. Cepat le balik makcik ooii... Saya nak tido..."



Kesian kat Ilhan tu, baru 3 hari melihat dunia, dah terpaksa menhadapi dugaan & ujian pendengaran yang kuat giler ni..



Aku, Azah, Wan Norisma, Alfifah & Wan fariza datang serentak. Kul 11am cam tu baru la si Ija the paramugari datang. Lagi le tambah-tambah kecoh jadinya. Lama tak jumpa. Dak Ija ni onn standby. Nasib tak kena fly to Narita.





Cantik-cantik kekawan aku ni. Dah beranak penak but badan... Fiwitttttttttttt...!!! tip top.. maintain gitu.. Comel-comel. Tak caya tengok le....


Yang paling aku suka sekali.. dia orang walaupun dah bergaji besar, jawatan besar, kereta besau dan segalanya besau la... tapi dia orang tetap low profile.. Sama cam dulu gak.. Sayang korang semua.


To Ula :-
" Congratulation... setelah puas menghitung hari, dapat gak aku tengok Amin Junior. Now, aku dok tak sabau nak dengar Ilhan panggil ngko "mama" lak.... hahahaha..."




Turun je dari bilik Ula, kita orang pun bergambar sakan le. Gambar kenang-kenangan sebab bukan senang nak jumpa camni. Ditambahkan lak view spital ni yang cantik. So senang le sesangat nak post kat mana-mana pun. Ala-ala dok kat lobby hotel je bukan spital gayanya.. :-)


So, korang layan le gambar-gambar sekitar lobby spital ni... Malas nak type panjang-panjang dah...























No comments:

Post a Comment