Monday, April 26, 2010

CHOCOLATE GIFT & AUS BIRTHDAY

24HB APRIL 2010 - SABTU


Sekejap je masa berlalu eeh.. Sedar tak sedar, adik bongsu aku dah pun berusia 27 tahun hari ni. Dah boleh kawin dah pun.. hehehehe..



Ni la adik bongsu aku (yang besau tu.. yang kecik tu anak buah)


To Aus :

"Happy birthday, moga panjang umur, murah rezeki, menjadi anak yang soleh dan cepat-cepat le kawin dan moga mendapat isteri yang solehah.. Emm.. apa-apa pun.. perut kasi turun sikit dulu eeh... hehehehe.."



Balik dari keje aku nak gi makan. Jumpa la ngan "tikus-tikus" aku yang baru balik rombongan. Terkezut sesangat bila tetiba dia orang bagi coklat kat aku. Kata dia orang "Ni coklat hadiah birthday untie..".




Coklat dari "Tikus" yang dikenali sebagai Princess


Rasa terharu sesangat and tak tau nak cakap macam mana perasaan aku masa tu. Memang coklat tu tak mahal mana tapi, nilai ingatan dia orang tu buat aku rasa terkejut, terharu, sebak, terkedu dan lain-lain. Tak terpikir lak yang dia orang akan ingat kat aku sampai cam tu (bab-bab ni aku memang over cikit...). Lagi pun birthday aku dah 4 bulan berlalu. Dia orang ingat lagi tu..



Coklat dari "Tikus" mulut Muncung @ Laser

Sayang rasa nak makan. Tapi bila dah dipaksa gak makan, aku pun bukak le jugak. Sedap la pulak coklat tu. Aku ni dah le "antu" coklat. Habis la diet aku nampak gayanya...


Actually dia orang gi rombongan ke kilang coklat hari ni. Duit belanja yang diberi digunakan untuk beli coklat untuk aku. Untuk dia orang tak de pun. Tak cukup duit. Sian lak.. Bagi rasa yang dibelikan kat aku pun tak nak sebab coklat tu hadiah untuk aku, so dia orang tak nak makan. Beli khas tu...


Pada kakak & adik :


"Tima kasih bebanyak yek sebab beli coklat untuk untie. Sedapppppp sangat coklat tu.. Next time gi mana-mana beli lagi eeh.. hahahaha... lawak je.. Luv u... Muah muah muah..."




p/s - Hadiah birthday dari Bapak Tikus ak Mak Tikus tak de eeh.... Hehehehe...

2 comments:

  1. Bapak Tikus kedekut taik idung masin ... hahahaha
    Kirim salam Bapak Tikus ek. Eh sejak bila tukar jadi tikus. Nak kena cium kut tu, baru kembali ker asal. Hahahahaha

    Eh... baru teringat, kawan Mak Tikus pun tak bagi apa apa lagi kat Mak Tikus ;)

    ReplyDelete
  2. Tu la pasal, ikutkan bapak tikus punya cakap ak janji, habis semua barang satu supermarket dah masuk senarai. Tapi satu pun tak dapat.. Nasib la kan, now kita dengar telinga kanan, kuar telinga kiri dah le... dah lali dah pun... hehehehe...

    Kawan mak tikus nak bagi hadiah eeh kat mak tikus.. Tanya la mak tikus dia nak apa...Rasa mcm dah ada yang diidamkan tu. Kawan mak tikus mesti mampu nya beli.. Kuang kuang kuang...

    ReplyDelete