Wednesday, October 28, 2009

LAGU "CARI JODOH"

28hb Oktober 2009

Entah nape, tetiba je malam ni aku teringat nak dengar lagu bertajuk "Cari Jodoh" - Wali (emm... aku rasa lagu indon. Kurang pasti lak). Bila aku dengar senikata lagu ni, aku gelak sorang sorang. Dalam ati terus berkata "kakak... kakak... patut la bagi kat untie lagu ni.." Budak-budak la ni, macam-macam ada.... hahaha...

Actually sedap gak lagu ni... Si kakak ni sibuk nak suruh aku dengar lagu ni and siap bluetooth tu masuk handphone aku (happen pada 2/10/2009). Aku tengok tajuk and nama penyanyi pun tak kenal, malas la nak dengar. Until la today.. Rupa-rupanye lagu ni famous kat ERA radio.. Kita ni dah "veteran" suke dengar SINAR je.

Dengau la kat radio eeh... i nak download masuk sini, sifu tak ajau lagi... hehehe....

Ni lak cawan baru makcik. Dapat free beli 2 darliee besau... Jelous je si merah tu tengok i dok pegang mark ni.. Soli merah... Mak Yang dah chup dulu...





No comments:

Post a Comment