Sunday, October 25, 2009

BAYAU HUTANG

25hb Oktober 2009


Hari ni aku & kak Tan gi bawak kontraktor yang nak buat awning & repair lantai toilet kat umah sewa kak siah (kakak no 4 aku). Pas tengok semua, dia janji akan bagi harga secepat mungkin. Hope harganye berpatutan.


Tengah hari gi HUKM dengan mak. Bawak makanan untuk abang Jak, Tapi dia dah makan pun. Memang terlewat sikit sampai. Jalan jam. Esok abg jak akan di operate masukkan "stand" dalam saluran darahnya. Moga-moga semuanye berjalan lancar. InsyaAllah.. Berkat doa semua..


Emm.. Petang aku gi KLCC bagi melangsaikan "hutang belated" seperti yang dijanjikan. Maka tercapailah cita-cita insan tersebut bagi mendapatkan "purse GIRLS" (actullay aku tak berapa berkenan, harga tak sama ngan kualiti). Tapi demi kegumbiraan insan tersebut, aku layan je.. Tup.. tup.. minah ni nak lak beg galas belakang yang bernilai hampir 3 digit. Cakap apa pun, tetap nak gak.. sebelum ni, janjinye lain. Dah gi lain lak jadinye... Emm ..payah payah payah... Bukan tak mau beli tapi rupa macam beg beli kat pasau malam je.. Tapi harga berapi... Tak padan ngan rupe.. Akhirnye.... dia berjaya mendapatkan kedua-duanye sekali.. Janji dia bahagia & janji hutang aku pun selesai.. END OF THE STORY.... HAPPY EVER AFTER..
..

No comments:

Post a Comment