Saturday, September 3, 2011

HADIAH BEDAY PALING AWAL..

30HB OGOS 2011 - SELASA (1 SYAWAL)


Raya tahun ni bukan takat full off aktiviti.. banyak surprise pun.. After salam with anak buah & bagi all the cookies & duit raya.. Tetiba... jeng jeng jeng.....




Aku lak dapat somethng from anak buah. Dapat hadiah birthday paling awal dari my lovely anak buah Hakim. Terharu bah.. Terasa macam tau je hadiah apa sebab dia pasti bagi apa je yang aku minta sebagai hadiah hari jadi... Itulah Hakim..



Bila bukak je... Kan betoi.. Handphone. Korang ingat tak N3 aku baru baru ni tentang Tepon ooohh Tepon.. Aku ada tulis, aku nak tepon hadiah beday & i did mention his name dalam N3 tu. Ala-ala khas untuk dia gitu. Dengan niat melawak je walaupun tang citer tepon aku 'nazak' tu memang real la kenazakkannya tu..




Dia baca & terus decide nak bagi hadiah tu untuk aku. Siap guna duit sendiri lagi beli hadiah tu. Memang terharu & kelu lidah nak cakap apa pun. Kesian dia. Habis duit simpanan semata-mata untuk penuhi permintaan aku tu..



Bab paling best, dia rahsia habis harga handphone ni.. After 1 day, aku dok belek-belek manual book, terperasaan ada resit dalam kotak tu.. kantoi.. hahahaha..


To Hakim aka Judge :

"Tima kasih sesangat. Mak Ayang tak tau nak luahkan macam mana terharunya mak ayang bila tengok hadiah Hakim tu.. Sayang hakim sepenuh hati.. Emm.. Tahun depan mak ayang nak mintak apa lak eehh.. kena p k ni... Muahahahaha..."

2 comments:

  1. amboiiiii senyum sampai telinga ya dapat present tu..seronok kan

    ReplyDelete
  2. Hahaha... dah dpt hadiah gitu le jadinya.. tak leh nak tutup mulut dah masa tu.. senggih memanjang..

    ReplyDelete