Tuesday, November 23, 2010

DOWN TOWN BANDAR TUN RAZAK

5HB NOVEMBER 2010 - JUMAAT


Tepat jam 11pm, aku seperti yang dijanjikan bawak le rombongan sambil belajar membuang masa di down town Bandar Tun Razak. Aku suka buat rombongan-rombongan gini. Jangan tak tau.. hahahaha..





Walaupun penat sesangat seharian meraikan birthday si Merah tu, tapi demi membeli sesuatu untuk my beloved daddy, ku gagahkan jugak.. Lagi pun aku dah janji ngan mamat 2 orang ni, kang ada lak yang mogok tuntut janji...






Ahli-ahli yang turut serta dalam rombongan aku kali ni adalah Angah, Anis, Afiq, Hakim & my bil. Maka amat-amatlah berbaloinya trip aku kali ni. Kete penuh. Tak rugi minyak.. hehehehe...





Pakej yang aku sediakan best oooooooooooo... Pengangkutan free plus ais krim potong sebatang.. hehehehe.. Berbaloikan... Tu le semua dalam gambo ni makan air krim... hehehehehe





Sambil jalan-jalan cuci mata, sambil cari barang yang dijahati. Nasib jumpa gak. Kat sini kekadang, payah nak jumpa tempat yang kita beli dulu, cam bertukau-tukau je tempat. Tapi mungkin gak aku yang tak cam lorong mana gerai tu.. Nampak sama je.




Yang bestnya, ahli-ahli rombongan aku ni tak le beli apa sangat.. aku lak yang pulun-pulun dok beli mata pelsu.. Nak buat cam na dah tergoda & saja nak mengambihkan duit yang sedia ada tak berapa nak ada ni.. hahahaha...

Pas habis semua lorong kita orang masuk, jam pun dah dekat kul 1am.. Awan pun dah menitiskan air sikit-sikit masa ni, apa lagi cha alif boot la....

2 comments:

  1. makyang, nanti along balik nk pi rombongan gak..
    hehe...tp nk first class nye...ade boleh ka makyang??? hahaha...

    ReplyDelete
  2. Boleh boleh boleh.. tapi pakej i semua cap budjet je.. hehehehe..
    Emm.. mak yang takut along balik nanti tak leh berenggang ngan mama & abah je.. So cam na u nak follow kelab rombongan i..

    ReplyDelete