Tuesday, May 11, 2010

MABUK NAK TIDO

11HB MEI 2010 - SELASA

Nape ni... Mengantuk giler ari ni. Rasa cam tak boleh bukak mata dah. Macam-macam dah aku buat supaya rasa segar sikit tapi tetap ngantuk gak.

Rasa jam cam tak berjalan je ari ni. Dah tak sabau nak balik umah.. Nak tido sepuas-puasnya. Lunch pun tak lalu nak makan walaupun perut lapau. Dalam kepala aku hanya satu je yang aku pikir.. TIDO...

Kul 6.30pm aku sampai umah.. Dah tak nampak bende lain selain daripada bantal & tilam je. Terus boommmmmmmmmm... Lena di ulit mimpi.. Nikmat betul rasanya.. Mabuk sampai cam na pun aku tak tau. Mungkin terlalu letih kot dan tak cukup rest.. So ini la yang terjadi semalam...

6.30pm - Sampai umah terus tido dengan baju-baju opis tu. Rasa nak mandi salin baju pun tak sempat dah. Punya nak tido sangat.

8.20pm
- Tersedar. Bangun sembahyang maghrib. Tahiyat akhir, dah azan Isyak.

8.30pm
- Sambung tido without sembahyang Isyak. (dengan niat, nanti leh bangun mandi and sembahyang Isyak).

4.50am
- Terjaga. Alamak tak sembahyang Isyak lagi. So, bangun sembahyang and sambung tido balik.. hehehehe..

6.15am
- Bangun sembahyang Subuh. Fuhh puas tido.

7.00am
- Iron baju, cuci kain, mandi & bersiap sedia untuk ke pejabat.

So keje aku semalam.. TIDO, TIDO, TIDOOOOOOOOOOOOOOOO je.. hehehehe.. Kalau mengantuk lagi tak tau la...

No comments:

Post a Comment