Saturday, May 22, 2010

DIA ISTIMEWA DI HATI KU...

19HB MEI 2010 - RABU


Memang rasa sebak, sedih, syahdu je ari ni. Tetiba je petang ni aku dikejutkan dengan "something" yang amat-amat mengecewakan sebab aku betul-betul "blur" dengan tindakkan seorang umat yang boleh dikategori dalam kumpulan lelaki pendek.. (jahat aku ni, dah geram sangat yang betulnya)

Geram betul aku ngan mamat ni.. Aku ni tak berkait langsung ngan dia, dia suka suka hati main terjah je. Dia nak marah orang yang sepatutnya tak berani, so, aku lak jadi mangsa. Payah dapat orang cam ni. Eeeeeeeeeeeeeeee gerammmmmmmmmmmmmnyeeeeeeeeeee...


Bila waktu-waktu sebak ni, biasanya seorang je yang aku cari untuk citer itu ini. Aku akan luahkan 100% perasaan aku baik happy, sedih, sebak, pilu dan lain-lain pada dia. Dia tau semua sejarah aku, rahsia aku. Dia pendengar setia aku. Dia tak akan kata apa-apa walaupun sepatah. Dia hanya mendengar je.. Tapi bila aku dah over sangat tu, dia bagi gak kejutan. Baru tersedau. Nasib gak, mau tersadung mana-mana tidak ni.


Aku kenal mamat ni dah hampir 4 tahun. Coming end ramadhan genap 4 tahun aku bercouple dengan dia. Asal dari negara matahari terbit but nama dia ke arah western cikit. Bukan dia je yang nama western. Habis seketurunan. Hehehehe.. Warna kulit lak gelap-gelap cam aku cikit. Gelap-gelap kita orang pun sweet tau.. hahahahah (perasaan).


Emm.. tak banyak kerenah mamat ni. Best. Tapi yang tak tahan, 3 bulan sekali nak gi SPA, pas tu, aku la yang swap card bayau. If minum lak nak yang mahal RM0.20. If yang murah, mesti cam tak syok je rasa. Tapi tu silap aku gak.. Aku yang ajar dari dulu.. Dia tak kisah pun. Apa disediakan dia onn je..


Aku sayang dia sesangat. If dia terguris tak lena tido aku di buatnya. Bila berjauhan, hati aku tak tenteram je. Mamat ni lak, very-very la the sensitifnya... Pantang orang dekat or kasar cikit, kuat le suara dia kuar. Aku dah masak sangat dah ngan mamat ni.


Moga dia akan terus berada di samping ku.. Kerna dia terlalu ISTIMEWA DI HATI KU... dia yang ku maksudkan bernama JAZZY...


3 comments:

  1. Ceh ... ingat ker sapa ler! Tipah tertipu dek non oiiii. Tak banjir ker En Jazz tu selalu? Hehehhehe

    ReplyDelete
  2. makyang..
    mcm krngn biografi plak..
    haha..
    bertajuk "jazzy saya"..
    kui3..
    I LIKE..

    ReplyDelete
  3. Kak Fairos - Hahahha.. Bestnye u kantoi.. Tak dan nak banjir & overflow... Jazzy i pandai pujuk tau.. Cayang my Mr J.

    Along - Leh buat karangan contoh tu long.. Idea spontan.. Ehh.. teringat lak gambar tangan u pegang stering Jazzy i... Ingat tak? mengigil i masa tu.. hehehehe

    ReplyDelete